AK Parti Elbistan İlçe Başkanı Yunus Kaan Kısaca, yönetim kurulu üyeleri, Büyükşehir Belediye Meclis Üyeleri ve Gençlik Kolları Teşkilatı üyeleri, Elbistan Kaymakamı Tuncay Akkoyun’u hizmet sunumuna başlanılan Elbistan Yeni Hükümet Konağı’nda ziyaret etti. Başkan Kısaca, günün anısına Kaymakam Akkoyun’a özel hazırlanmış bir pano armağan etti. Elbistan’a son dönemlerde kazandırılan yatırımlar arasında yer alan Elbistan Yeni Hükümet Konağının hizmete başlamasının ardından, AK Parti Elbistan İlçe Başkanı Yunus Kaan Kısaca, Yönetim Kurulu Üyeleri, Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Meclis Üyeleri ve Gençlik Kolları Başkanlığı Üyeleri, Kaymakam Tuncay Akkoyun’u makamında ziyaret ederek hayırlı olsun dilek ve temennisinde bulundular. Elbistan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, Elbistan Tapu Müdürlüğü ve Elbistan Kadastro Müdürlüklerinin kendi yeni yerlerine taşınmasının ardından diğer tüm müdürlüklerin hizmet sunumuna başladığı Elbistan Yeni Hükümet Konağı, mimarı yapısı ve dekorasyonu ile de görkemli bir görüntü sergiliyor. Gerçekleşen ziyarette bilgi alışverişi ve çeşitli sohbetlerin ardından konu hakkında değerlendirmelerde bulunan AK Parti Elbistan İlçe Başkanı Yunus Kaan Kısaca şu ifadelere yer verdi: “Bu binanın temelinin atılmasından bu yana Sayın Kaymakamımız her şeyini kontrol ederek, güzel bir eser ortaya çıkmasına vesile oldu. Kendisine teşekkür ediyoruz. 64. Dönem Kültür ve Turizm Bakanımız Sayın Mahir Ünal Bey’e de bölgemiz başta olmak üzere tüm Kahramanmaraş’a bu tür devasa yatırımları kazandırdığı için ayrıca teşekkür ediyoruz. Elbistan’ımıza ve halkımıza hayırlı olsun. Allah, hayırlı işlere imza atmak nasip eylesin.”Elbistan Kaymakamı Tuncay Akkoyun ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek şunları söyledi: “AK Parti Elbistan İlçe Başkanı Yunus Kaan Kısaca ve beraberindeki heyetin ziyaretleri bizleri memnun etti. Elbistan’da yeni bir hükümet konağı binası ihtiyacı vardı ve vatandaşlarımızın da uzun süredir talep ettiği bir yatırımdı. 2 yıla yakın bir sürede şükürler olsun ki istediğimiz şekilde ve özel bir mimari proje ile tamamlandı. 1 ay gibi bir süredir de kurumlarımızla kullanmaya başladık. Elbistan’da Hükümet Konağımızla birlikte bu kış gelmeden birkaç büyük yatırım daha faaliyete geçecek. 400 yataklı hastanemizi de hizmete açacağız. 20 civarında okul hizmete girdi. Bunların yanında eğitimden spora birçok alanda büyük yatırımlar gerçekleşiyor. Elbistan, en güzel hizmetlere layık. Özellikle kamu hizmet binalarının yenilenmesi, kapasitesinin arttırılması çok önemli. Bunu birkaç yıl önce planlamıştık ve bugün de hayata geçtiğini görmek bizleri çok mutlu ediyor. İnşallah hayırlı hizmetlere vesile olur. Vatandaşlarımız buranın gerçek sahipleridir. Vatandaşlarımız başta olmak üzere, bütün Elbistan’a ve bütün çalışanlarımıza hayırlı olur inşallah. Hayırlı hizmetlere vesile olur inşallah. Bu hizmetler, kolay gerçekleşmiyor. Büyük bir gayretin sonucu, mücadelenin sonucu. Bizler yerel yöneticiler olarak, merkezi idarenin taşra temsilcileri olarak, planlanan, yatırım programına alınan yatırımları takip etmek bizim görevimiz. Bu görevimizi gerçekleştirdiğimizi ümit ediyorum. Bu yatırımların programa alınması ve ödeneklerinin temin edilmesi kolay bir iş değil. Bu noktada çok büyük bir emeği olan 64. Hükümet Kültür ve Turizm Bakanı Mahir Ünal Beyefendiye teşekkür etmek istiyorum. Bu hizmet binası başta olmak üzere diğer yatırımlarda kendisinin çok büyük emeği var. Bizlere her zaman destek oldu. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.”
YEREL
Yayınlanma: 16 Aralık 2016 - 13:01
GÖRKEMLİ KONAĞA YAKIŞAN HEDİYE
AK Parti Kaymakam Akkoyun’u Yeni Makamında Ziyaret Etti.
YEREL
16 Aralık 2016 - 13:01
İlginizi Çekebilir







