Elbistan Belediyesi Mevlit Kandili dolayısıyla Ulu Cami ve Çarşı Atik Cami’nde ikindi namazına müteakiben 15 bin adet kandil simidi dağıtımı gerçekleştirdi. Anlamlı paylaşım vatandaşlar tarafından takdirle karşılandı. Hz. Muhammed'in (SAV) dünyaya geldiği gün olan Mevlit Kandili nedeniyle, Elbistan Belediyesi’nce kandil simidi dağıtımı gerçekleştirildi. Yoğun ilgi ve memnuniyetle karşılanan organize hakkında Elbistan Belediyesi tarafından kamuoyuna yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Belediye Başkanımız Sayın Durmuş Küçük’ün talimatı ile Mevlit Kandili münasebetiyle belediyemiz Halk Ekmek Fabrikasında hazırlanan 15 bin adet kandil simidi dağıtımı yapıldı. Hazırlanan kandil simitleri, ilk olarak ikindi namazına müteakiben Ulu Cami ve Çarşı Atik camiinde daha sonra ise yatsı namazına müteakiben ilçemiz genelindeki tüm camilerde dağıtıldı. Elbistan Belediyesi olarak Mevlit Kandilinin tüm İslam âlemine barış, huzur ve kardeşlik getirmesini diler tüm hemşerilerimizin Mevlit Kandilini kutlarız. Ayrıca İslam âlemi için çok önemli olan bu kandil gününde İstanbul'da yaşanan terör olayı kınıyor, şehitlerimize rahmet ailelerine sabırlar diliyoruz.”
YEREL
Yayınlanma: 16 Aralık 2016 - 12:54
BELEDİYE'DEN PAYLAŞIM GÜZELLİĞİ
15 Bin Adet Kandil Simidi İkram Edildi.
YEREL
16 Aralık 2016 - 12:54
İlginizi Çekebilir







