Büyükşehir Belediyesinin Fitness Salonlarına katılan bayanlara doğa yürüyüşü etkinliği gerçekleştirdi. Büyükşehir Belediyesi Sağlık ve Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı Gençlik ve Spor Şube Müdürlüğü’nce organize edilen Belediye Fitnes Salonlarına katılan yaklaşık 100 bayanlardan oluşan ekip Fitness hocaları eşliğinde doğa yürüyüşü yaptı. Kılavuzlu Kent Ormanı önünden başlayıp, Su Sporları Merkezi’ne kadar gidilen ve tekrar dönülerek Kılavuzlu Kent Ormanı’nda sonlandırılan Doğa Yürüyüşü’nde 6 kilometrelik parkur yüründü. Büyükşehir Belediyesi Kadın Aile Şube Müdürü Ayşe Taşkıran ve personellerinin de eşlik ettiği yürüyüş programında yürüyüş sonrası katılımcılara meyve ve su ikramı yapıldı.
SAĞLIK
Yayınlanma: 26 Nisan 2017 - 12:50
YAŞAMINIZA HAREKET KATIN,SAĞLIĞA ADIM ATIN
Büyükşehir Belediyesinin Fitness Salonlarına katılan bayanlara doğa yürüyüşü etkinliği gerçekleştirdi.
SAĞLIK
26 Nisan 2017 - 12:50









