Elbistan Kaymakamı Tuncay Akkoyun, 15 Nolu Aile Sağlığı Merkezi açılışına katıldı. Akkoyun, önemli bir sağlık merkezinin daha hizmete girmesinin önemine değinerek, “Aile Hekimliği ile hastaları tedaviye daha kolay ulaşabiliyor” dedi. 15 Nolu Aile Sağlığı Merkezi’nin açılışında değerlendirmelerde bulunan Kaymakam Akkoyun şu ifadelere yer verdi: “Türkiye İstatistik Kurumu nüfus sayımı sonucu, Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi kaydı esas alındığında, Elbistan’ın toplam nüfusu 142 bin 168’e ulaşmıştır. İlçemize bağlı toplam 16 Aile Sağlık Merkezi, 39 Aile hekimliği birimi bulunmaktadır. Merkezimizde bulunan 28 Aile hekimine ortalama 3928 hasta, merkezimize bağlı köylerde hizmet veren 11 Aile Hekimimize ise ortalama 2668 hasta düşmektedir. Bakanlığımızın hedefi ise hekim başına hizmet verilen hasta sayısını 2500’e düşürmektir. Aile hekimliği kapsamında yapılan çalışmalarımız çerçevesinde Ceyhan Mahallesi'nde yaşayan vatandaşlarımız daha önce farklı yerlerdeki sağlık merkezlerine gidiyorlardı. Şimdi yeni kurulan Aile Sağlığı Merkezimiz ile artık vatandaşlarımız sağlık hizmetlerinden daha iyi ve hızlı bir şekilde yararlanacaktır. 15 Nolu Ceyhan Aile Sağlığı Merkezi kurulmasında emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” Açılışa katılan İl Halk Sağlığı Müdürü Ahmet Yener açılan merkez ve ilçedeki aile hekimliği sistemi hakkında bilgi verdi. Konuşmaların ardından Ceyhan Mahallesi'ne özel bir mülkte yapılan sözleşme ile kiralanan binanın giriş katında hizmet edecek 15 Nolu Aile Sağlığı Merkezinin açılışı gerçekleştirildi. Açılışta; Kaymakam Tuncay Akkoyun’un yanı sıra Belediye Başkanı Durmuş Küçük, Kahramanmaraş İl Halk Sağlığı Müdürü Ahmet Yener, Elbistan Halk Sağlığı Müdürü Murat Küçük, Milli Eğitim Müdürü Kürşat Bayazıt ve diğer yetkililer yer aldı.
SAĞLIK
Yayınlanma: 25 Aralık 2015 - 14:55
Sağlıkta Kapsam Genişliyor
15 Nolu Aile Sağlığı Merkezi Hizmete Açıldı.
SAĞLIK
25 Aralık 2015 - 14:55








