Kahramanmaraş Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü Ekipleri tarafından bir araçtan gümrük kaçağı içki ele geçirildi.
31.01.2018 günü Kom şube ekipleri tarafından Kahramanmaraş-Gaziantep Çevre yolundan il merkezine girmeye çalışan bir otomobil takibe alındı. Takip yapılan araç polis ekiplerince Narlı Türkoğlu yolu üzerinde durduruldu.
Araçta yapılan aramada 180 şişe kaçak içki ele geçirildi.
Ali K. isimli şahıs ifadesi alınmak üzere Emniyet Müdürlüğüne götürüldü.







