Gaziantep Milli Eğitim Müdürlüğü ve Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen ‘’Liseler arası Tenis Kızlar İl Birinciliği Müsabakaları’’nda, Özel Sanko Koleji Genç Kız Tenis Takımı il ikincisi oldu.
Tenis Atıcılık Spor Kulübü’nde yapılan turnuvada, Özel Sanko Koleji’nden Billur Alaşehirli, Aral Aslansoy, Yeşim Köylüoğlu ve Bengisu Şahin’in yer aldığı Lise Kızlar Kort Tenisi Takım ı, il ikincisi olarak kupa almaya hak kazandı.
Plan yapma, strateji geliştirme, sorumluluk anlayışı ve mücadele etme yetisi kazandırma bakımından diğer spor dalları gibi tenis oynamanın da öğrencinin akademik hayatına ivme kattığını belirten Özel Sanko Liseleri Müdürü İhsan İçbudak, lisede kızlarda ilk defa derece alarak ikinci olan öğrencilerini ve emeği geçen öğretmenlerini kutladı.
Tenis Atıcılık Spor Kulübü’nde yapılan turnuvada, Özel Sanko Koleji’nden Billur Alaşehirli, Aral Aslansoy, Yeşim Köylüoğlu ve Bengisu Şahin’in yer aldığı Lise Kızlar Kort Tenisi Takım ı, il ikincisi olarak kupa almaya hak kazandı.
Plan yapma, strateji geliştirme, sorumluluk anlayışı ve mücadele etme yetisi kazandırma bakımından diğer spor dalları gibi tenis oynamanın da öğrencinin akademik hayatına ivme kattığını belirten Özel Sanko Liseleri Müdürü İhsan İçbudak, lisede kızlarda ilk defa derece alarak ikinci olan öğrencilerini ve emeği geçen öğretmenlerini kutladı.








