AKParti Kahramanmaraş İl ve İlçe Teşkilatı`nın Nurhak ilçesinde düzenlediği miting, ilçe halkının gönüllerini fethetti. Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Fatih Mehmet Erkoç ve Nurhak Belediye Başkan Adayı Ali Uzun`u yürekten kucaklayan Nurhaklılar, miting alanındaki coşku ve heyecanlarıyla her 2 adaya yetkiyi vermek için 30 Mart`ı beklemeye başladı.
AK Parti Kahramanmaraş İl Teşkilatı, seçim mesaisini Nurhak ve bu ilçeye bağlı Kullar ile Tatlar beldesinde geçirdi. AK Parti Grup Başkanvekili ve Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal liderliğindeki ak kadrolar, şölen havasında gerçekleşen mitingde ilçe sakinleriyle buluşarak, Nurhak`ı iktidarla buluşturmak için söz kesti.
Genciyle, yaşlısıyla, kadınıyla, erkeğiyle ellerindeki bayraklarla miting alanına koşan 7`den 70`e Nurhak halkı, Grup Başkanvekili Ünal, Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Fatih Mehmet Erkoç ve Nurhak Belediye Başkan Adayı Ali Uzun`u davul ve zurnalarla karşıladı.
30 Mart`ta Nurhak`ı Ak Parti belediyeciliğiyle buluşturacak sloganların meydanı inlettiği mitingde konuşan, Büyükşehir Adayı Erkoç, "Gerçekten çok duygulu çok coşkulu bir atmosfer. Nurhak artık kararını vermiş 30 Mart`ı beklemekte. 12 yıldır Nurhak`ımıza ilçemize gelir giderim, böyle bir coşku, böyle bir sevda görmedim. İnşallah bu tablo 30 Mart`ta yazacağımız destanın habercisi" dedi.
Büyükşehir yasasıyla birlikte tüm ilçe ve beldelerin artık omuz omuza olduğunu söyleyen Erkoç, kendilerinin de tüm Kahramanmaraş`a hizmetkar olmak için geldiklerini söyledi. Erkoç, şöyle konuştu:
"Artık 2 belediye başkanınız var, sizlere hizmetkar olacak 2 belediye başkanınız var. Biz, sizleri daha güzel mekânlara, daha yaşanabilir ortamlara kavuşmak için yola çıktık. Bu yolda emin adımlarla yürüyoruz ve desteğinizi hep yanımızda hissediyoruz. Biz biliyoruz, bir çoğunuzun evlatları Avrupa`da yaşamakta. Oradaki yaşam şartlarını görmekte. Yaz aylarında memlekete geldiklerinde, Avrupa`daki bu hizmetleri burada da görmek istiyorlar. Bakın AK Parti iktidarıyla beraber Nurhak ilçemize çok önemli hizmetler getirdik, getirmeye de devam ediyoruz. İnşallah yeni dönemde de Nurhak Belediyesi ak kadrolara teslim edildiğinde ilçe merkezi başta olmak üzere tüm belde ve köylerimizde yaşam şartlarını en yüksek seviyeye çıkartacağız."
Nurhak`ın kültür seviyesiyle, nezaketi ve demokrasi anlayışıyla hizmetlerin en güzeline layık olduğunu kaydeden Erkoç, şöyle devam etti:
"Büyükşehre geçmemizdeki tek amaç şehrimizdeki her nokta beraber kalkınsın istiyoruz. Yaşana-bilirlik seviyesi sadece merkez de değil, tüm ilçe ve köylerde de yükselsin istiyoruz. Buradaki yerel yönetimlerin imkanları belli. Beldelerimizde bir tane makine parkı yok. Her yerde ayrı ayrı planlamalar yapılıyor. Şimdi bu yeni sistemde bu imkanlar havuz sistemiyle bir arada toplanmakta ve güç birliği yapılmakta. Bu imkanlarla Nurhak da çok önemli hizmet imkanları üretilecek. Ve sizleri daha güzel ortamlarda yaşatacağız. Spor alanları, hanımlar için sosyal alanlar inşa edeceğiz. Meslek edindirme merkezleri, aile danışma merkezleri olacak. Ayrım yapmadan tüm Nurhak`ı kucaklayarak, hizmet edeceğiz. İnsan olan herkes bizim için çok kıymetli. Bize düşen de bütün insanlarımıza hizmet götürmek. Kardeşlik hukuku içerisinde Nurhak`da da Kahramanmaraş`ta da hizmetlerimizi sürdüreceğiz. Önümüzdeki 5 yılda bizim yapacağımız hizmetlerle farkı göreceksiniz. AK Parti`ye vereceğiniz her oy daha fazla hizmet olarak sizlere geri dönecek inşallah."
AK Parti Grup Başkanvekili Mahir Ünal ise milletin evlatlarının Nurhak`ın mahzunluğuna ve yalnızlığına son vermek için geldiğini söyledi. Nurhak`a karşı bugüne kadar verdiği tüm sözleri yerine getirdiğini ifade eden Ünal, "Buraya ilk geldiğimde `banka şubesi yok` dendi. Hemen şube açılmasını sağladık. Arkasından ilçenin 8 milyon TL bütçeli kanalizasyon işini hallettik. `Asfaltımız yok` dendi. Hemen karayolları bölge müdürüyle görüştük ve bu da halloldu. Niye yaptık bunları, Nurhak`ımızın mahzun ve yalnız kalmaması için" dedi.
Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisindeki 76 milyon insana aynı gözle baktıklarını dile getiren Ünal, devletin ise sadece millete hizmetkâr olmak için var olduğunu söyledi. Ünal, şöyle konuştu:
"Devlet vatandaşa hizmet üretmek için vardır. Devlet vatandaşın güvenliğini, emniyetini, eğitimini, sağlığını hasılı bütün ihtiyaçlarını karşılamak için vardır. Bizim anlayışımızda devletin inancı, etnik kimliği olmaz. Devlet vatandaşa hizmet üretir. O yüzden millet iktidarı bize emanet ettiği günden beri biz 76 milyonun Van`dan Edirne`ye kadar, Kars`tan Antalya`ya ve İzmir`e kadar her yerde hizmetkarı olduk. Hiçbir şekilde vatandaşlarımız arasında ayrıma izin vermedik. Eski devlet aklının yaptığı ayrımcılığı ve ötekileştirmeyi hamdolsun ortadan kaldırdık. Çünkü biz bir şey biliyoruz. 76 milyonun tamamı da bir, beraber, eşit ve kardeş olmadıkça bu ülke ayağa kalkmaz. O yüzden her bir vatandaşımız bizim için birinci sınıf vatandaştır."
AK Parti Kahramanmaraş İl Teşkilatı, seçim mesaisini Nurhak ve bu ilçeye bağlı Kullar ile Tatlar beldesinde geçirdi. AK Parti Grup Başkanvekili ve Kahramanmaraş Milletvekili Mahir Ünal liderliğindeki ak kadrolar, şölen havasında gerçekleşen mitingde ilçe sakinleriyle buluşarak, Nurhak`ı iktidarla buluşturmak için söz kesti.
Genciyle, yaşlısıyla, kadınıyla, erkeğiyle ellerindeki bayraklarla miting alanına koşan 7`den 70`e Nurhak halkı, Grup Başkanvekili Ünal, Büyükşehir Belediye Başkan Adayı Fatih Mehmet Erkoç ve Nurhak Belediye Başkan Adayı Ali Uzun`u davul ve zurnalarla karşıladı.
30 Mart`ta Nurhak`ı Ak Parti belediyeciliğiyle buluşturacak sloganların meydanı inlettiği mitingde konuşan, Büyükşehir Adayı Erkoç, "Gerçekten çok duygulu çok coşkulu bir atmosfer. Nurhak artık kararını vermiş 30 Mart`ı beklemekte. 12 yıldır Nurhak`ımıza ilçemize gelir giderim, böyle bir coşku, böyle bir sevda görmedim. İnşallah bu tablo 30 Mart`ta yazacağımız destanın habercisi" dedi.
Büyükşehir yasasıyla birlikte tüm ilçe ve beldelerin artık omuz omuza olduğunu söyleyen Erkoç, kendilerinin de tüm Kahramanmaraş`a hizmetkar olmak için geldiklerini söyledi. Erkoç, şöyle konuştu:
"Artık 2 belediye başkanınız var, sizlere hizmetkar olacak 2 belediye başkanınız var. Biz, sizleri daha güzel mekânlara, daha yaşanabilir ortamlara kavuşmak için yola çıktık. Bu yolda emin adımlarla yürüyoruz ve desteğinizi hep yanımızda hissediyoruz. Biz biliyoruz, bir çoğunuzun evlatları Avrupa`da yaşamakta. Oradaki yaşam şartlarını görmekte. Yaz aylarında memlekete geldiklerinde, Avrupa`daki bu hizmetleri burada da görmek istiyorlar. Bakın AK Parti iktidarıyla beraber Nurhak ilçemize çok önemli hizmetler getirdik, getirmeye de devam ediyoruz. İnşallah yeni dönemde de Nurhak Belediyesi ak kadrolara teslim edildiğinde ilçe merkezi başta olmak üzere tüm belde ve köylerimizde yaşam şartlarını en yüksek seviyeye çıkartacağız."
Nurhak`ın kültür seviyesiyle, nezaketi ve demokrasi anlayışıyla hizmetlerin en güzeline layık olduğunu kaydeden Erkoç, şöyle devam etti:
"Büyükşehre geçmemizdeki tek amaç şehrimizdeki her nokta beraber kalkınsın istiyoruz. Yaşana-bilirlik seviyesi sadece merkez de değil, tüm ilçe ve köylerde de yükselsin istiyoruz. Buradaki yerel yönetimlerin imkanları belli. Beldelerimizde bir tane makine parkı yok. Her yerde ayrı ayrı planlamalar yapılıyor. Şimdi bu yeni sistemde bu imkanlar havuz sistemiyle bir arada toplanmakta ve güç birliği yapılmakta. Bu imkanlarla Nurhak da çok önemli hizmet imkanları üretilecek. Ve sizleri daha güzel ortamlarda yaşatacağız. Spor alanları, hanımlar için sosyal alanlar inşa edeceğiz. Meslek edindirme merkezleri, aile danışma merkezleri olacak. Ayrım yapmadan tüm Nurhak`ı kucaklayarak, hizmet edeceğiz. İnsan olan herkes bizim için çok kıymetli. Bize düşen de bütün insanlarımıza hizmet götürmek. Kardeşlik hukuku içerisinde Nurhak`da da Kahramanmaraş`ta da hizmetlerimizi sürdüreceğiz. Önümüzdeki 5 yılda bizim yapacağımız hizmetlerle farkı göreceksiniz. AK Parti`ye vereceğiniz her oy daha fazla hizmet olarak sizlere geri dönecek inşallah."
AK Parti Grup Başkanvekili Mahir Ünal ise milletin evlatlarının Nurhak`ın mahzunluğuna ve yalnızlığına son vermek için geldiğini söyledi. Nurhak`a karşı bugüne kadar verdiği tüm sözleri yerine getirdiğini ifade eden Ünal, "Buraya ilk geldiğimde `banka şubesi yok` dendi. Hemen şube açılmasını sağladık. Arkasından ilçenin 8 milyon TL bütçeli kanalizasyon işini hallettik. `Asfaltımız yok` dendi. Hemen karayolları bölge müdürüyle görüştük ve bu da halloldu. Niye yaptık bunları, Nurhak`ımızın mahzun ve yalnız kalmaması için" dedi.
Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisindeki 76 milyon insana aynı gözle baktıklarını dile getiren Ünal, devletin ise sadece millete hizmetkâr olmak için var olduğunu söyledi. Ünal, şöyle konuştu:
"Devlet vatandaşa hizmet üretmek için vardır. Devlet vatandaşın güvenliğini, emniyetini, eğitimini, sağlığını hasılı bütün ihtiyaçlarını karşılamak için vardır. Bizim anlayışımızda devletin inancı, etnik kimliği olmaz. Devlet vatandaşa hizmet üretir. O yüzden millet iktidarı bize emanet ettiği günden beri biz 76 milyonun Van`dan Edirne`ye kadar, Kars`tan Antalya`ya ve İzmir`e kadar her yerde hizmetkarı olduk. Hiçbir şekilde vatandaşlarımız arasında ayrıma izin vermedik. Eski devlet aklının yaptığı ayrımcılığı ve ötekileştirmeyi hamdolsun ortadan kaldırdık. Çünkü biz bir şey biliyoruz. 76 milyonun tamamı da bir, beraber, eşit ve kardeş olmadıkça bu ülke ayağa kalkmaz. O yüzden her bir vatandaşımız bizim için birinci sınıf vatandaştır."









