• İletişim
  • Künye
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Gizlilik İlkeleri
  • Çerez Politikası
Anasayfa
  • ASAYİŞ
  • YEREL
  • GÜNCEL
  • EĞİTİM
  • SAĞLIK
  • SANKO
  • EKONOMİ
  • SİYASET
  • SPOR
  • Ara
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
  1. Haberler
  2. YEREL
  3. "İNSANLAR VE MAKAMLAR GELİR GEÇER, ÖNEMLİ OLAN ARKANIZDA SİZİNLE ANILACAK ESERLER BIRAKMAKTIR"
YEREL
Yayınlanma: 12 Aralık 2016 - 12:45

"İNSANLAR VE MAKAMLAR GELİR GEÇER, ÖNEMLİ OLAN ARKANIZDA SİZİNLE ANILACAK ESERLER BIRAKMAKTIR"

YEREL
12 Aralık 2016 - 12:45
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
“İNSANLAR VE MAKAMLAR GELİR GEÇER, ÖNEMLİ OLAN ARKANIZDA SİZİNLE ANILACAK ESERLER BIRAKMAKTIR”
Onikişubat Belediye Başkanı Hanefi Mahçiçek, belediyenin yeni hizmet binası inşaat alanında incelemelerde bulundu. Başkan Mahçiçek, “İnsanlar ve makamlar gelir geçer, önemli olan arkanızda sizinle anılacak eserler bırakmaktır” dedi.

Onikişubat Belediyesi’nin yeni hizmet binasındaki çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. 2017’nin son çeyreğinde vatandaşlara hizmet vermeye başlaması planlanan belediye binası, mimarisiyle de Kahramanmaraş’a zenginlik katacak.

Çalışmaları yakından takip eden Belediye Başkanı Hanefi Mahçiçek, Belediye Meclis Üyeleri ile birlikte şantiyeyi ziyaret ederek, incelemelerde bulundu. Onikişubat Belediyesi Etüt Plan Proje Müdürü Ömer Cihat Özkarcı ve yüklenici firma yetkililerinden brifing alan Başkan Mahçiçek, böylesine güzel bir eseri hayata geçirmekten büyük mutluluk duyduklarını söyledi.

Mimarisi ve estetiğiyle Kahramanmaraş’a yakışır bir hizmet binasının ortaya çıkacağını dile getiren Mahçiçek, “Bugün Onikişubat Belediye Meclisimizin olağanüstü meclis toplantısı vardı. Toplantımızın ardından meclis üyesi arkadaşlarımızla, belediyemizin yeni hizmet binasının inşaatının ne durumda olduğunu görmeye geldik. Arkadaşlarımızdan bilgiler aldık. İnşaatı gezdik ve güzel bir inşaat olduğunu bir kez daha müşahede etmiş olduk. Gerçekten de Onikişubat’a, Kahramanmaraş’a yakışır, mimari estetiği olan, güzel bir bina ortaya çıkıyor” diye konuştu.

Binanın vaktinde bitmesini planladıklarını ve 2017 Ağustos’un da yeni binaya taşınmayı amaçladıklarını kaydeden Mahçiçek, sözlerini şöyle tamamladı:

“İnsanlar gelip gider, görevler de gelip geçer. Esas olan bizimle anılacak, başka bir ifadeyle Onikişubat Belediyesi ile anılacak, Onikişubat Belediyesi’nin çalışanları ile anılacak, Onikişubat Belediyesinin Meclis Üyeleri ile anılacak bir takım güzel eserler bırakmak. Ben çalışma arkadaşlarımızla, belediye meclis üyesi arkadaşlarımızla böyle bir eseri yapacağımızı ve arkamızda bırakacağımızı ümit ediyorum. Allah ömür verirse inşallah bu binalar yüzyıllarca bu memlekete hizmet verecek. Zaten Onikişubat’a ve Kahramanmaraş’a da yakışan budur.”

2017’de hizmet vermeye başlayacak olan belediye binası, toplamda 8 kat olacak. Her türlü ayrıntının düşünüldüğü hizmet binasının kaba inşaatının Şubat ayında bitmiş olması planlanıyor. 69 bin metreküp istinat kazısı yapılan binada, şu ana kadar bin 552 ton demir kullanıldı. Yağmur suyu depolama alanlarının da oluşturulduğu binada, toplanan bu sular çevre sulamalarında kullanılacak. Binanın sıcak su ihtiyaçları da çatıya konulacak güneş enerjisi panellerinden sağlanacak. Son teknoloji güvenlik sistemlerinin de kullanılacağı hizmet binasında x-ray cihazları, turnikeler ve kamera sistemleri bulunacak.Onikişubat Belediye Başkanı Hanefi Mahçiçek, belediyenin yeni hizmet binası inşaat alanında incelemelerde bulundu. Başkan Mahçiçek, “İnsanlar ve makamlar gelir geçer, önemli olan arkanızda sizinle anılacak eserler bırakmaktır” dedi.

Onikişubat Belediyesi’nin yeni hizmet binasındaki çalışmalar tüm hızıyla devam ediyor. 2017’nin son çeyreğinde vatandaşlara hizmet vermeye başlaması planlanan belediye binası, mimarisiyle de Kahramanmaraş’a zenginlik katacak.

Çalışmaları yakından takip eden Belediye Başkanı Hanefi Mahçiçek, Belediye Meclis Üyeleri ile birlikte şantiyeyi ziyaret ederek, incelemelerde bulundu. Onikişubat Belediyesi Etüt Plan Proje Müdürü Ömer Cihat Özkarcı ve yüklenici firma yetkililerinden brifing alan Başkan Mahçiçek, böylesine güzel bir eseri hayata geçirmekten büyük mutluluk duyduklarını söyledi.

Mimarisi ve estetiğiyle Kahramanmaraş’a yakışır bir hizmet binasının ortaya çıkacağını dile getiren Mahçiçek, “Bugün Onikişubat Belediye Meclisimizin olağanüstü meclis toplantısı vardı. Toplantımızın ardından meclis üyesi arkadaşlarımızla, belediyemizin yeni hizmet binasının inşaatının ne durumda olduğunu görmeye geldik. Arkadaşlarımızdan bilgiler aldık. İnşaatı gezdik ve güzel bir inşaat olduğunu bir kez daha müşahede etmiş olduk. Gerçekten de Onikişubat’a, Kahramanmaraş’a yakışır, mimari estetiği olan, güzel bir bina ortaya çıkıyor” diye konuştu.

Binanın vaktinde bitmesini planladıklarını ve 2017 Ağustos’un da yeni binaya taşınmayı amaçladıklarını kaydeden Mahçiçek, sözlerini şöyle tamamladı:

“İnsanlar gelip gider, görevler de gelip geçer. Esas olan bizimle anılacak, başka bir ifadeyle Onikişubat Belediyesi ile anılacak, Onikişubat Belediyesi’nin çalışanları ile anılacak, Onikişubat Belediyesinin Meclis Üyeleri ile anılacak bir takım güzel eserler bırakmak. Ben çalışma arkadaşlarımızla, belediye meclis üyesi arkadaşlarımızla böyle bir eseri yapacağımızı ve arkamızda bırakacağımızı ümit ediyorum. Allah ömür verirse inşallah bu binalar yüzyıllarca bu memlekete hizmet verecek. Zaten Onikişubat’a ve Kahramanmaraş’a da yakışan budur.”

2017’de hizmet vermeye başlayacak olan belediye binası, toplamda 8 kat olacak. Her türlü ayrıntının düşünüldüğü hizmet binasının kaba inşaatının Şubat ayında bitmiş olması planlanıyor. 69 bin metreküp istinat kazısı yapılan binada, şu ana kadar bin 552 ton demir kullanıldı. Yağmur suyu depolama alanlarının da oluşturulduğu binada, toplanan bu sular çevre sulamalarında kullanılacak. Binanın sıcak su ihtiyaçları da çatıya konulacak güneş enerjisi panellerinden sağlanacak. Son teknoloji güvenlik sistemlerinin de kullanılacağı hizmet binasında x-ray cihazları, turnikeler ve kamera sistemleri bulunacak. 

  • YORUMLAR
adlı kullanıcıya cevap x
ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
İlginizi Çekebilir
Başkan Görgel; “Çalışmalarımızı Kararlılıkla Sürdürüyoruz”
Başkan Görgel; “Çalışmalarımızı Kararlılıkla Sürdürüyoruz”
TÜBİTAK tarafından desteklenen
TÜBİTAK tarafından desteklenen "Sürdürülebilir Tarım ve Yeşil Gelecek" projesi başladı
“Bugünün Öğrencileri Yarına Yön Veren Bireyler Olacak”
“Bugünün Öğrencileri Yarına Yön Veren Bireyler Olacak”
Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
Andırın’ın Ana Arteri Göksun Caddesi Baştan Sona Yenileniyor
Son Haberler
Onikişubat Belediyesi’nin Evlilik Okulu’nu tamamlayan ilk 50 çift sertifikalarını aldı..
Onikişubat Belediyesi’nin Evlilik Okulu’nu tamamlayan ilk 50 çift...
Dulkadiroğlu Belediyesi, Şehit Kerem Erdem Güngör Adını Konferans salonuna Verdi..
Dulkadiroğlu Belediyesi, Şehit Kerem Erdem Güngör Adını Konferans...
Başkanlar, AK Parti 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na Katıldı..
Başkanlar, AK Parti 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na...
Kahramanmaraş’ta Ziraat Yangını söndürüldü..
Kahramanmaraş’ta Ziraat Yangını söndürüldü..
 Traktör Devrildi: 1 Kişi Hayatını Kaybetti..
Traktör Devrildi: 1 Kişi Hayatını Kaybetti..
KALLEŞ SALDIRILAR MİLLETİMİZİ BERABER YAŞAMA KARARLIĞINDAN DÖNDÜREMEYECEKTİR
KALLEŞ SALDIRILAR MİLLETİMİZİ BERABER YAŞAMA KARARLIĞINDAN DÖNDÜREMEYECEKTİR

Ana Sayfa
ASAYİŞ
YEREL
GÜNCEL
EĞİTİM
SAĞLIK
SANKO
EKONOMİ
SİYASET
SPOR
KÜLTÜR-SANAT
Köşe Yazarları
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Anketler
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
Namaz Vakitleri
  • ASAYİŞ
  • EĞİTİM
  • EKONOMİ
  • GÜNCEL
  • MEDYA
  • SAĞLIK
  • SANKO
  • SİYASET
  • SPOR
  • YEREL
  • Köşe Yazarları
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Anketler
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler
  • Namaz Vakitleri

  • Rss
  • Sitene Ekle
  • İletişim
  • Künye
  • Nöbetçi Eczaneler
  • Gizlilik İlkeleri
  • Çerez Politikası

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Tasarım46 Web Bilişim Hizmetleri