Kahramanmaraş Fatih Anadolu Lisesi ve Berit Dağcılık yine öğrencilerini büyük bir macerayla buluşturdu. Kahramanmaraş Fatih Anadolu Lisesi Felsefe Öğretmeni Süreyya Edikli Koordinatörlüğünde, geçtiğimiz Pazartesi günü Ilıca Atlık yaylasında Doğa yürüyüşü gerçekleştirdi. Öğrencilere 20tl lık cüzi bir maliyeti bulunan doğa yürüyüşünde öğrenciler yanlarına sırt çantası, doğaya uygun kıyafet ve ayakkabı, bir öğünlük yiyecek ve su alarak, muhteşem bir gün geçirdiler. Organizeyi yapan Felsefe Öğretmeni Süreyya Edikli,”Şehrin gürültüsü ve beton yığınları arasında ömür geçiren öğrencelerin bir günlüğüne de olsa doğanın sessizliğini, çam kokularını teneffüs etmelerini ve yaşamın kıymetini bilmelerini hedefleyerek tertipledikleri bu doğa yürüyüşünün öğrenciler arasında büyük bir memnuniyet oluşturduğunu ve her yıl tekrarlanması konusunda öğrencilerinden olumlu görüşler aldıklarını söyledi”. Yürüyüşü katılan öğrenciler ise öğretmenlerinin bu organizelerine teşekkür ettiler.
EĞİTİM
Yayınlanma: 03 Mayıs 2017 - 14:48
FATİH ANADOLU LİSESİ-BERİT DAĞCILIK'TAN ÖĞRENCİLERE BÜYÜK MACERA
Kahramanmaraş Fatih Anadolu Lisesi ve Berit Dağcılık yine öğrencilerini büyük bir macerayla buluşturdu.
EĞİTİM
03 Mayıs 2017 - 14:48
İlginizi Çekebilir









