Elbistan Kaymakamı Tuncay Akkoyun, Dünya Böbrek Günü dolayısıyla, Elbistan Devlet Hastanesi Diyaliz Merkezinde yatan hastaları ziyaret ederek, geçmiş olsun dileklerinde bulundu. Akkoyun, böbrek hastalığına yakalanmamak için dikkat çekerek, “Erken teşhis için test yaptırmalı” dedi. Kaymakam Akkoyun, beraberinde Elbistan İlçe Sağlık Müdürü Mustafa Murat Küçük, Toplum Sağlığı Merkezi Sorumlusu Nuran Gök, Elbistan Devlet Hastanesi Başhekimi Nedim Kızılkaya ve Elbistan Böbrek Hastaları Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Duran Sungur ile birlikte Elbistan Devlet Hastanesi Diyaliz Merkezinde tedavi gören hastaları ziyaret etti. Hastalarla sohbet eden, durumları ve sorunları hakkında bilgiler alan Kaymakam Akkoyun, böbrek hastalığına dikkat çekerek, her insanın her an yakalanabileceği bu hastalık ve erken teşhisi için test yapılması gerektiğini ifade etti. Farkındalık yaratma ve dikkat çekme adına gerçekleştirilen ziyarette Akkoyun, böbrek testlerinin ücretsiz yapıldığını ifade ederek, vatandaşların bu önemli sağlık hizmetlerinden mutlak faydalanması gerektiğini dile getirdi. Böbrek hastaları ve yakınları samimi yaklaşımları ve ziyaretleri dolayısıyla Kaymakam Akkoyun’a teşekkür etti. Elbistan Böbrek Hastaları Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği Duran Sungur ise Akkoyun’un hassasiyetinin kendilerini mutlu ettiğini söyledi.
SAĞLIK
Yayınlanma: 20 Mart 2015 - 10:09
Güncelleme: 20 Mart 2015 - 10:13
"Erken Teşhis İçin Test Şart"
Elbistan Kaymakamı Tuncay Akkoyun “Böbrek Hastalığına Dikkat Çekti: “Erken Teşhis İçin Test Şart”
SAĞLIK
20 Mart 2015 - 10:09
Güncelleme: 20 Mart 2015 - 10:13








