Elbistan Belediye Encümeni aldığı kararla, Mehmet Akif Ersoy Sosyal Tesisinde şehit yakınları ve gazilere kahve ve sıcak içecek ikramlarının ücretsiz olmasını kararlaştırdı. Vatan hayatını feda eden ve hiçe şehitlerin yakınları ile gazilere Elbistan Belediyesi’nden yapılan jest takdirle karşılandı. Şehit Aileleri ile Gazilere yapılan sıcak ve samimi jest konusunda Elbistan Belediyesi tarafından kamuoyuna yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: “Belediye Başkanımız Sayın Durmuş Küçük’ün talimatı ve Encümen kararı ile belediyemiz bünyesinde işletilen Mehmet Akif Ersoy Belediye Evi’nde, şehit yakınları ve gazilerimize yapılan kahve ve sıcak içecek ikramlar ücretsiz olacaktır. Vatanın birlik-beraberlik ve bölünmez bütünlüğü için hayatını hiçe sayan kahraman şehit ve gazilerimize ne yapsak azdır. Bu vatan için hayatını kaybeden şehitlerimize Allah’tan rahmet, yakınlarına sabır, gazilerimize acil şifalar dileriz.”
YEREL
Yayınlanma: 16 Aralık 2016 - 13:31
ELBİSTAN BELEDİYESİNDEN ŞEHİT AİLELERİ VE GAZİLERE "SICAK" İKRAM
SOSYAL TESİSLERDE İKRAM DÖNEMİ.
YEREL
16 Aralık 2016 - 13:31
İlginizi Çekebilir







