Devlet Demiryolları hat güzergahında ilaçlama yapılacaığını duyurarak vatandaşların zarar görmemesi hususunda uyarıda bulundu.
Açıklama şöyle:
Adana, Mersin, Osmaniye, Gaziantep, Hatay, Kahramanmaraş, Niğde ve Konya il sınırları içinde bulunan demiryolu hatlarında 16 Mayıs 2017 tarihinde otla mücadele kapsamında ilaçlama yapılacaktır.
Mücadelede kullanılan ilaçlar, insan ve hayvan sağlığını etkileyici özellik taşıdığından; Demiryolu güzergahı ve 10 metre yakınındaki arazilerde ilaçlama tarihlerinden 10 gün sonrasına kadar vatandaşların dikkatli olmaları, belirtilen yerlerde hayvanlarını otlatmamaları, ot hasadı yapmamaları önemle duyurulur.
İlaçlama Programı:
16.05.2017 tarihinde;
*Toprakkale (Osmaniye)-İskenderun (Hatay),
*Fevzipaşa (Adana)-İslahiye (Gaziantep),
*Köprüağzı (Kahramanmaraş)
*Narlı(Kahramanmaraş)-
*Başpınar (Gaziantep),
*Yenice (Adana)-Ulukışla (Niğde)-Konya Gar ve istasyonlar ile istasyonlar arası demiryolu hattı.









