Elbistan Belediyesi anlamlı geleneğini sürdürüyor. Elbistan Belediyesi Miraç Kandili dolayısıyla vatandaşlara 10 bin adet kandil ketesi ikramında bulundu. Yaşanan manevi değerlere özel bir katkı sağladı. Elbistan Belediyesi Halk Ekmek Fabrikasında usta eller tarafından özenle hazırlanan 10 bin adet kandil ketesini Miraç Kandili gecesinde vatandaşlara ikram etti. Miraç Kandili günü ikindi vaktinde Ulu Cami ve Çarşı Atik Camide dağıtım gerçekleşti. Akşam ise tüm merkez mahalledeki camilerde kete ikramı yapıldı. Namaz ve kandil programı sonrasında Elbistan Belediye tarafından ikram edilen kandil ketesi için vatandaşlar Belediye Başkanı Durmuş küçük ve emeği geçenlere teşekkür ettiler. Elbistan Belediye Sosyal Hizmetler Müdürü Ahmet Türkan, manevi güzelliklerin yaşandığı akşamda, “Belediye Başkanımız Sayın Durmuş Küçük Beyin talimatıyla Halk Ekmek Fabrikasında özenle yapılan kandil ketelerimizi halkımızla paylaştık ve büyük bir memnuniyet gördük. Elbistan Belediyesi olarak bu tür anlamlı geleneklerimizi sürdüreceğiz. Yoğun ilgi ve samimi karşılık için vatandaşlarımıza tekrar teşekkür ediyoruz” dedi.
YEREL
Yayınlanma: 26 Nisan 2017 - 11:25
10 BİN KETE İKRAMI YAPILDI
Elbistan Belediyesi Anlamlı Geleneğini Sürdürüyor.
YEREL
26 Nisan 2017 - 11:25
İlginizi Çekebilir









